Szkolenia z Microsoft 365, Excela, Azure i inne

Szkolenia z Microsoft 365

Platforma Microsoft 365 daje nieporównywalnie więcej możliwości, niż tradycyjny "desktopowy" pakiet MS Office. Co więcej, cały czas dodawane są do niej kolejne użyteczne aplikacje i funkcjonalności. Niektóre z nich mają wbudowane rozwiązania oparte na AI. Dzięki nim możliwa jest zarówno sprawna i efektywna praca zdalna i grupowa, jak i zautomatyzowanie wielu powtarzalnych czynności i obiegu dokumentów (SharePoint, Power Automate), przydzielanie zadań i monitorowanie ich realizacji (Planner) oraz wiele innych. A nawet ... samodzielne tworzenie prostych, ale przydatnych aplikacji, pozwalających na pracę z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (aplikacja PowerApps). 

Praktyczne szkolenia prowadzone przez nas w siedzibie klienta lub online pomagają pracownikom w krótkim czasie poznać i przyswoić sobie ideę oraz przydatne funkcjonalności chmurowych aplikacji pakietu Microsoft 365. 

 

Szkolenia z MS Excel - poziom zaawansowany 

Prowadzimy również szkolenia z wykorzystania MS Excel na zaawansowanym poziomie, pozwalające użytkownikom tego arkusza kalkulacyjnego wykorzystać jego ogromne możliwości analizy danych, w tym:

  • pobieranie i przetwarzanie danych zewnętrznych (z baz SQL, tabel danych zamieszczanych w Internecie, udostępnianych przez zewnętrznych kooperantów za pośrednictwem API, danych z Google Analytics i z wielu innych źródeł)
  • przydatne funkcje (np. @WARUNKI, @WYSZUKAJ.PIONOWO)
  • analiza danych przy pomocy tabel przestawnych
  • automatyzacja przetwarzania danych do postaci gotowych cyklicznie sporządzanych analiz i raportów
  • zaawansowana graficzna wizualizacja danych

 Skontaktuj się z nami, aby otrzymać program szkolenia.

 

Szkolenia z wykorzystania zaawansowanych narzędzi analitycznych

Współpracujemy z najlepszymi certyfikowanymi specjalistami od zaawansowanych narzędzi Microsoft do analizy danych / big data - w tym ekspertami posiadającymi tytuł Microsoft MVP (Microsoft Most Valuable Professionals). Jeżeli potrzebują Państwo wdrożenia lub szkolenia w zakresie wykorzystania takich narzędzi, jak Power BI, Azure Synapse czy Data Lake - służymy pomocą.

Automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych

Standaryzacja i automatyzacja procesów - dlaczego jest konieczna?

W każdej firmie wykonuje się wiele powtarzalnych czynności związanych z przepływem informacji, tworzeniem cyklicznych raportów, wysyłaniem wiadomości email z ofertą, sporządzaniem i wysyłaniem faktur, pozyskiwaniem danych kontrahentów z KRS, etc. Dzięki współczesnym technologiom, które stały się powszechnie dostępne, firmy mogą znacznie zwiększyć efektywność oraz jakość wykonywania tych procesów, istotnie skracając również ich czas. W efekcie czynności wykonywane dotychczas przy sporym nakładzie pracy i czasu (np. naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na różnego rodzaju umowach, z uwzględnieniem naliczania premii za osiąganie określonych zadań i celów) można znacznie skrócić.

Ponadto automatyzacja wykorzystująca algorytmy zwiększa dokładność wyliczeń i analiz, a także eliminuje występowanie błędów (np. takich, jak wysłanie emailem miesięcznego raportu o wynikach firmy czy uzyskanych przez pracowników premiach do niewłaściwego adresata - nie mówiąc już o naruszeniu w ten sposób przepisów dot. RODO). 

Dobrą wiadomością jest, iż obecnie dostępnych jest bardzo wiele przyjaznych użytkownikowi narzędzi pozwalających na automatyzację procesów oraz że ich koszt jest niewielki w porównaniu do uzyskanych efektów:

  • niższe koszty pracy;
  • szybsze uzyskiwanie informacji wspomagającej zarządzanie i podniesienie jej jakości - pozwala to na uzyskanie przewagi nad konkurencją;
  • mniejszy koszt popełnionych błędów z uwagi na radykalną redukcję ich popełniania.
Pulpit managerski
Pulpit managerski

Pulpity managerskie

Twoje dane są wartościowym źródłem wiedzy przydatnej do zarządzania - ale tylko wtedy, gdy przekształcone zostaną w zaprezentowaną w odpowiedni sposób informację, która odpowiada na Twoje pytania biznesowe. 

Jeżeli potrzebujesz interaktywnego pulpitu managerskiego, prezentującego wyniki osiągane przez Twoją firmę w sposób korespondujący z wyznaczonymi celami biznesowymi, intuicyjnego w interpretacji, pozwól nam opracować dla Ciebie takie rozwiązanie. 

Tworzone przez nas pulpity managerskie korzystają z danych pochodzących z różnych systemów informatycznych firmy: operacyjnych (ERP), księgowych, magazynowych, CRM i innych. 

Standardowo tworzymy pulpity managerskie na platformie Power BI firmy Microsoft (wiodące rozwiązanie w rankingach światowych), które zapewnia szereg korzyści:

  • rozwiązanie Microsoft - lidera w oprogramowaniu dla biznesu;
  • przemyślana i intuicyjna obsługa, dająca szerokie możliwości pogłębionej analizy;
  • współdziałanie z Excel, Power Point i innymi aplikacjami Microsoft;
  • możliwość strumieniowego przesyłu analiz w czasie rzeczywistym;
  • wysoki poziom zabezpieczeń;
  • optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych (aplikacja Power BI na urządzenia mobilne);
  • niski koszt wdrożenia i licencji w stosunku do jakości. 

Więcej o Power BI dowiesz się tutaj.

Aplikacja mobilna do obsługi programów lojalnościowych

Być może myślisz o zaoferowaniu swoim klientom programu lojalnościowego, ale nie wiesz, jak go skonstruować, aby przynosił porządane efekty, lub też barierą jest dla Ciebie koszt technologiczny, w tym szczególnie koszt stworzenia aplikacji na urządzenia mobilne? Jeśli tak, to dobrą wiadomością jest, że aplikację wraz z całym systemem obsługi programu lojalnościowego możesz mieć w modelu SaaS (czyli abonamentowym) już od 199 zł miesięcznie. Co więcej, to rozwiązanie sprawdzone przez wielu użytkowników i możliwe do uruchomienia stosunkowo szybko (do dwóch miesięcy). 

Możemy pomóc Ci zarówno w skonfigurowaniu aplikacji mobilnej pod potrzeby Twojego programu lojalnościowego, jak i w opracowaniu i wdrożeniu takiego programu w Twojej firmie oraz w monitorowaniu jego efektów. Nasza kompleksowa usługa obejmuje całość lub wybrane elementy poniżej opisanego procesu:

  • Opracowanie zasad i planu wdrożenia programu lojalnościowego;
  • Opracowanie we współpracy z klientem systemu nagród w ramach programu, w tym opracowanie kalkulatora kosztów tych nagród na podstawie dostarczonych przez klienta danych ilościowych o historycznie realizowanej sprzedaży;
  • Opracowanie regulaminu programu
  • Konfiguracja i uruchomienie aplikacji mobilnej i panelu klienta na stronie www;
  • Pomoc w opracowaniu treści i materiałów graficznych niezbędnych do uruchomienia programu;
  • Przeszkolenie pracowników odpowiedzialnych w zakresie obsługi programu;
  • Monitoring skuteczności programu po jego uruchomieniu i rekomendowanie na tej podstawie modyfikacji korygujących.

Doradztwo w cyfryzacji

Celem tej usługi jest pomoc klientowi w ocenie, w jakich obszarach jego działalności można uzyskać korzystne efekty poprzez wykorzystanie narzędzi z zakresu technologii cyfrowych, a następnie rekomendacja odpowiednich do tego rozwiązań i pomoc w ich skutecznym wdrożeniu.

Kluczowe kroki w tym procesie to:

Ocena potrzeb firmy

W pierwszej kolejności dokonujemy analizy procesów, jakie składają się na działalność klienta, pod kątem stopnia ich obecnej cyfryzacji i stosowanych rozwiązań informatycznych. Na tej podstawie identyfikujemy obszary do poprawy - te, w których pracę manualną da się przynajmniej częściowo zautomatyzować lub usprawnić dzięki wykorzystaniu dostępnych technologii. 

Dokonujemy również selekcji obszarów cyfryzacji pod kątem kryterium najkorzystniejszej relacji kosztów i korzyści, aby określić, którymi warto zająć się w pierwszej kolejności, ponieważ powinny przynieść najszybsze oraz najkorzystniejsze efekty w stosunku do nakładów.

Na tej podstawie wspólnie z klientem dokonujemy wyboru obszarów i metod cyfryzacji i określamy ramowy plan i harmonogram.

Bez zaangażowania ludzi technologia nie zadziała

Dlatego po ustaleniu planu przeprowadzamy szkolenie zespołu (lub cykl szkoleń). 

Małe kroki, szybkie efekty

Wdrożenia technologii cyfrowych jako narzędzi wspierających procesy operacyjne klienta prowadzimy w sposób bezpieczny, zapewniający ciągłość działania firmy. Służą temu np. pilotażowe wdrożenia danego rozwiązania najpierw w wąskim zakresie, a po pozytywnych testach rozszerzenie na pozostałe działy firmy. Cyfryzacja postępuje stopniowo - nie robimy rewolucji, ale realizujemy systematyczny proces, przystępując do kolejnych etapów i obszarów, kiedy obecny jest już zakończony pomyślnym wdrożeniem i niezakłóconym działaniem. 

Jak zacząć?

Jeśli chcesz, abyśmy przeprowadzili wstępną, bezpłatną analizę obszarów w Twojej firmie, w których można uzyskać wzrost efektywności dzięki wdrożeniu w nich rozwiązań technologicznych oraz podpowiedzieli, jakie narzędzia zastosować, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz w zakładce "Kontakt". Możesz też porostu zadzwonić lub napisać do nas email. 

 

Xopero - szyfrowany, automatyczny backup danych
Xopero - szyfrowany, automatyczny backup Twoich danych

Backup danych Xopero

Ponieważ dostarczamy klientowi wartość zawartą w gromadzonych danych mamy świadomość, jak bardzo są one cennym zasobem. Aby uchronić się przed wymiernymi stratami wynikającymi z utraty dostępu do swoich danych (np. w wyniku ich zaszyfrowania na skutek ataku wirusem typu ransomware), konieczny jest niezawodnie działający system regularnego wykonywania kopii zapasowych i gromadzenia historycznych kopii conajmniej z ostatnich 30 dni w taki sposób, aby w przypadku zajścia podobnego zdarzenia dało się je szybko odzyskać i przywrócić działanie firmy. 

Naszym klientom, którzy jeszcze nie posiadają takiego zabezpieczenia, proponujemy sprawdzone rozwiązania firmy Xopero. jest to polski dostawca systemu backupu (dane są przechowywane są w Polsce: na serwerach backupowych u klienta lub na serwerach Asseco, co zapewnia pełną zgodność z przepisami dot. RODO), a jednocześnie firma działająca globalnie (oficjalny partner ESET), z której rozwiązań korzystają renomowane firmy.

Backup Xopero to bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a jednocześnie rozwiązanie elastyczne, dostosowane do ochrony danych przedsiębiorstw o różnej skali i modelu działalności. 

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać materiały informacyjne lub porozmawiać o ochronie danych Twojej firmy.

Zarządzanie zapasami

Stare powiedzenie, z którym zetknął się zapewne każdy manager z sieci handlowych mówi, że "w magazynie na półkach leżą nie towary, lecz pieniądze"

Większość firm handlujących rozległym asortymentem towarów (np. przeciętna apteka ma w ofercie kilka tysięcy pozycji) ma duży problem z efektywnym zarządzaniem zapasami - tak, aby z jednej strony zapewnić klientom dostępność właściwego towaru, a z drugiej by niepotrzebnie nie zamrażać pieniędzy na półkach w magazynie i minimalizować straty spowodowane przeterminowaniem się towarów oraz kosztami ich utylizacji.

Przy szerokim asortymencie jedynym naprawdę skutecznym narzędziem są jego regularne analizy, oparte na algorytmach pozwalających na wyselekcjonowanie pozycji zapasów z nieoptymalnym poziomem w stosunku do bieżącej sprzedaży i sugerujących optymalny sposób postępowania z takim potencjalnie problematycznym towarem. 

Jeśli chciałbyś poznać, jak to działa u naszych klientów, którym dostarczamy tego rodzaju wsparcie, skontaktuj się z nami: tel. 604 050 616 lub biuro[at]valorco.pl. Ustalimy prezentację takiego rozwiązania online lub podczas bezpośredniego spotkania. Jeśli będziesz zainteresowany, zapewnimy Ci również możliwość bezpłatnego przetestowania naszej usługi.

Analityka wspierająca sprzedaż

Dzisiaj przewagę rynkową uzyskują te firmy, które podejmują decyzje dotyczące polityki handlowej w oparciu o rzeczywiste dane ("Data-driven decision making", DDDM), a nie na podstawie obserwacji czy intuicji.

Bez uzyskiwanej na bieżąco wiedzy o tym:

  • jaki asortyment nasi klienci aktualnie kupują, a jaki się nie sprzedaje;
  • na sprzedaży których towarów zarabiamy najwięcej, a których sprzedaż nie przynosi nam zysku;
  • w zakresie których produktów zrealizowaliśmy właśnie nasz plan sprzedaży zakontraktowany z producentami, a których realizacja jest zagrożona i należy podjąć odpowiednie działania (np. przesunięcie do strefy przykasowej);
  • promocja w jakich kanałach przysparza nam nowych klientów, a w jakich tylko tracimy pieniądze i czas,

będziemy tracić budżety marketingowe na nieefektywne kampanie, eksponować w najlepszych dla sprzedaży strefach niewłaściwy towar, ustalać zbyt niskie (lub zbyt wysokie) marże, ustalać z producentami niewłaściwe poziomy kontraktów zakupowych, etc. 

Zastanów się, czy w swojej pracy otrzymujesz na czas odpowiednią informację niezbędną do skutecznego zarządzania sprzedażą. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami. W niezobowiązującej rozmowie przedyskutujemy ten temat i zastanowimy się wspólnie, czy możemy pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu.

Umów się na bezpłatną konsultację

Zadzwoń

Valorco | Pulpity managerskie | Automatyzacja procesów | Microsoft 365

Valorco