Nasz nowy produkt: pulpity managerskie

Rozszerzyliśmy naszą ofertę o cykliczne raporty zarządcze w formie pulpitów managerskich. Nasz produkt to graficzne, interaktywne narzędzie, pozwalające w przejrzysty sposób analizować i porównywać wyniki osiągane np. przez różne sklepy sieci detalicznej lub przez poszczególnych pracowników danego sklepu (kliknięcie na danego pracownika wyróżnia go automatycznie na wszystkich wykresach). 

Pulpity managerskie budujemy pod indywidualne potrzeby klienta, które staramy się dokładnie poznać i zrozumieć, zanim przystąpimy do budowy narzędzia przeznaczonego właśnie dla niego. W ten sposób każdy użytkownik pulpitu (czyli manager firmy, działu lub innej jednostki) otrzymuje regularną informację co do parametrów i wskaźników, które są istotne dla jego obszaru kompetencji i odpowiedzialności.

Przykładowy fragment pulpitu: aktualna struktura zapasów według okresu zalegania.

Przykładowy fragment pulpitu: aktualna struktura zapasów według okresu zalegania.

Pulpity są umiejscowione na naszym serwerze i dostępne dla klienta online po zalogowaniu (przez bezpieczne szyfrowane łącze) na jego komputerze, telefonie lub tablecie. Dzięki temu manager lub właściciel firmy może mieć dostęp do aktualnych raportów z wynikami osiąganymi przez jego firmę lub dział o dowolnej porze i z dowolnego miejsca. 

Funkcjonalności takie, jak system przydzielania uprawnień dostępowych do raportów określonym użytkownikom czy powiadomienia o aktualizacji danych pulpitu lub o nowym raporcie są oczywiście standardem.

Leave your comments

Comments

  • No comments found