Valorco partnerem Xopero Software

Poszerzamy naszą ofertę w zakresie zapewnienia cyberbezpieczeństwa. Zostaliśmy partnerem Xopero Software. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom usługę zabezpieczenia ich danych przed utratą na skutek ataku hakerskiego przy pomocy wirusa ransomware/ malware, uszkodzenia dysku, kradzieży komputera i innych sytuacji, o których na codzień nie myślimy, ale które się zdarzają (wbrew pozorom całkiem często - w 2018 roku ponad miliard osób utraciło dane). 

Rozwiązanie oparte o technologię Xopero jest dostosowane do potrzeb różnej wielkości przedsiębiorstw - od jednoosobowych do dużych firm o złożonej architekturze IT. 

Przy niewielkim koszcie (roczny abonament) regularnie wykonywana kopia zapasowa kluczowych danych do chmury (zabezpieczone serwery Asseco, szyfrowana transmisja itp.) chroni je przed utratą i skutkami ataków. Funkcja odtwarzania awaryjnego pozwala na szybkie przywrócenie danych i całych systemów oraz sprawny i niemalże natychmiastowy powrót do pracy.

Czy Państwa cenne dane są w pełni zabezpieczone przed skutkami ich niespodziewanej utraty? Jeśli mają Państwo wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.

Nasz nowy produkt: pulpity managerskie

Rozszerzyliśmy naszą ofertę o cykliczne raporty zarządcze w formie pulpitów managerskich. Nasz produkt to graficzne, interaktywne narzędzie, pozwalające w przejrzysty sposób analizować i porównywać wyniki osiągane np. przez różne sklepy sieci detalicznej lub przez poszczególnych pracowników danego sklepu (kliknięcie na danego pracownika wyróżnia go automatycznie na wszystkich wykresach). 

Pulpity managerskie budujemy pod indywidualne potrzeby klienta, które staramy się dokładnie poznać i zrozumieć, zanim przystąpimy do budowy narzędzia przeznaczonego właśnie dla niego. W ten sposób każdy użytkownik pulpitu (czyli manager firmy, działu lub innej jednostki) otrzymuje regularną informację co do parametrów i wskaźników, które są istotne dla jego obszaru kompetencji i odpowiedzialności.

Przykładowy fragment pulpitu: aktualna struktura zapasów według okresu zalegania.

Przykładowy fragment pulpitu: aktualna struktura zapasów według okresu zalegania.

Pulpity są umiejscowione na naszym serwerze i dostępne dla klienta online po zalogowaniu (przez bezpieczne szyfrowane łącze) na jego komputerze, telefonie lub tablecie. Dzięki temu manager lub właściciel firmy może mieć dostęp do aktualnych raportów z wynikami osiąganymi przez jego firmę lub dział o dowolnej porze i z dowolnego miejsca. 

Funkcjonalności takie, jak system przydzielania uprawnień dostępowych do raportów określonym użytkownikom czy powiadomienia o aktualizacji danych pulpitu lub o nowym raporcie są oczywiście standardem.